Aktorka, znana m.in. z roli Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania” będzie promować nieruchomości premium firmy Marvipol Development. Pierwszą odsłoną kampanii jest spot reklamowy, w którym nowa ambasadorka wciela się w rolę astronautki.
Wideo powstało we współpracy z utalentowaną ekipą filmową. Za kamerą stanął nominowany do Oscara w 2002 roku Bogumił Godfrejów, a o oświetlenie zadbał Przemysław Sosnowski, który pracował przy kultowych produkcjach „Ida” oraz „Zimna wojna”. Za reżyserię i scenariusz spotu odpowiadają zaś Katarzyna Frydrych oraz sama Magdalena Boczarska.
– Dbam o to, aby projekty, w które się angażuję stanowiły dla mnie wyzwanie, były nieszablonowe i odważne – komentuje Magdalena Boczarska. – Unikam sztampy, więc nietuzinkowe rozwiązanie, które wypracowaliśmy razem z ekipą skradło moje serce. Z marką Marvipol Development szybko poczułam więź. Przekonałam się, że nasze spojrzenie na świat jest podobne, stronimy od pretensjonalności i nudy, a jednocześnie stawiamy na komfort, klasę i prywatność – dodaje aktorka.
Marvipol Development systematycznie wprowadza do sprzedaży nieruchomości premium. Obecnie w ofercie dewelopera znajdują się luksusowe apartamenty mieszkalne i mieszkania inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments. Spółka planuje także kolejną inwestycję premium na Powiślu, która ma wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku.
– Chcemy realizować inwestycje, jakich w Polsce jeszcze nie było – mówi Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development. – Naszą inspiracją są niezwykłe, nowoczesne apartamentowce, które powstają np. w Nowym Jorku i wyznaczają światowe trendy.
Jak dodaje Poławski nieruchomości premium to obecnie jeden z priorytetów firmy.
– Magdalena Boczarska jak nikt inny nasuwa skojarzenie z klasą i elegancją, ale też luzem i bezpretensjonalnością – mówi. – Tak widzimy również Marvipol Development i nasze inwestycje – dlatego Marvipol i Magdalena Boczarska to duet idealny. Magdalena Boczarska będzie twarzą działań reklamowych prowadzonych w mediach tradycyjnych i online, a także w mediach społecznościowych. Kampania powstaje w Zespole Marketingu Marvipol Development S.A.