Chiński producent smartfonów OPPO podpisał trzyletnią umowę partnerską z Francuską Federacją Tenisową, stając się tym samym partnerem premium i oficjalnym smartfonem turnieju tenisowego Roland Garros oraz Rolex Paris Masters.
– To zaszczyt dołączyć do grona partnerów premium znanego na całym świecie turnieju tenisowego Roland-Garros – skomentował podpisanie umowy Brian Shen, wiceprezes OPPO. – Tegoroczne zawody będą dla OPPO początkiem niezwykłej przygody. Mamy nadzieję, że nasze partnerstwo z Roland-Garros pomoże w dalszym popularyzowaniu tego legendarnego turnieju – podkreślił.
W ramach umowy OPPO i Roland-Garros, flagowe smartfony chińskiej marki – Find X i Reno – posłużą do uchwycenia w kadrze najlepszych momentów tegorocznego turnieju. Wykonane zdjęcia zaprezentowane zostaną podczas specjalnej wystawy, która będzie prezentowana w strefie dla sponsorów oraz na stadionie. W planach jest także stworzenie specjalnej strefy OPPO, gdzie fani tenisa z całego świata będą mogli z bliska przyjrzeć się najnowszym produktom i opracowanym innowacjom technologicznym tej matki. OPPO zamierza również wspierać młode talenty. Firma zdecydowała się na sponsorowanie serii zawodów dla najbardziej obiecujących młodych sportowców – Junior Wild Card Series by OPPO.
– Tenis – jedna z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Europie – wymaga nie tylko niezwykłej sprawności fizycznej, ale także elegancji i artyzmu – mówi Shen. – To założenie idealnie wpisuje się w misję OPPO, która skupia się na dążeniu do osiągnięcia synergii pomiędzy estetyczną maestrią i adaptacją przełomowych technologii. Partnerstwo z Roland-Garros – z którym łączy nas wspólna wizja – ma kluczowe znaczenie dla podejmowanych przez OPPO wysiłków na rzecz budowania silniejszych więzi z naszymi użytkownikami oraz dotarcia do szerszego grona odbiorców w całej Europie – dodał.